piątek, 8 lutego 2013

Candy wygrałam :)

Właśnie dziś dostałam paczuszkę ze śliczną bransoletką, którą wygrałam w candy u Renatki www.wydziergalnia.blogspot.com
To moje pierwsze wygrane candy. Bloguję dopiero od miesiąca, a tu taki fuks:)
A oto fotki, które dokumentują tą miłą chwilę:





Piękne pudełeczko, a tam... piękna złota bransoletka, miły liścik i jeszcze coś słodziutkiego dla poprawy i tak wspaniałego już nastroju.
Pysznym Ferrero musiałam podzielić się z dzieckami, a zazdrosny mężulek (pomyślał pewnie, że to walentynka) nie dostał nic, więc podreptał z kolegami na piwko.
Tak więc piękny koniec tygodnia miałam, albo lepiej - piękny początek wekendu....
Dziękuję Reniu.

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że paczuszka już dotarła:-).
    Pozostaję do usług:-) i gorąco pozdrawiam całą Waszą rodzinkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ... ^^ I piękny początek weekendu :) Jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń